שאלות ותשובות

איך זה עובד ?

הדרך ליהנות מהמוצרים האיכותיים והמחירים האטרקטיביים היא פשוטה:

             1.      הרשם כחבר אתר הבזאר.

2.      קבל\י אישור במייל על ההצטרפות כחבר\ה באתר.

3.      מצא\י את המוצר שאת\ה אוהב\ת.

4.      קנה\י את המוצר באתר.

5.      קבל\י את המוצר בדואר תוך 10-25 ימי עסקים (למעט אם צוין אחרת בפרטי המוצר).

 

נתקלתי בבעיה בעת רכישה או בקבלת מוצר - למי לפנות בשאלות ?

צוות שירות הלקוחות שלנו יענה לכם על כל שאלה או בעיה - בין אם היא קשורה למוצר או לביצוע הזמנה.

יש לפנות בכתובת אימייל : support@habazar.co.il או בטלפון  055-6655398050-8380866

 

הזמנתי מוצר והוא טרם הגיע - מה עלי לעשות?

רוב השילוחים מאתר הבזאר הנם בשיטת יבוא ישיר או אישי, זאת אומרת שהמוצר המוזמן, יישלח ממחסנים שונים אתם אנו עובדים בחו"ל, ישירות לכתובתכם בארץ. השילוח הוא לרוב בדואר רשום עם מספר מעקב, מה שמאפשר לצוות שירות הלקוחות שלנו לבצע מעקב שוטף וכמעט יום יומי על כל הזמנה שבדרך. במידה וישנה בעייה, צוות שירות הלקוחות יטפל בה.

זמן השילוח הוא בין 14 ימי עסקים ל 25 ימי עסקים, כאשר במידה והשילוח נופל על חגים בארץ ו/או בחו"ל, ייתכן עיכוב קל של מספר ימים.

במידה וזמן ההמתנה הוא ארוך מהאמור, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות מייל לכתובת - support@habazar.co.il ונענה לכם במהירות האפשרית. שירות הלקוחות יבצע מעקב ויודיע לכם מה סטטוס ההזמנה/משלוח.
  

הקניה מאובטחת ?

כן, לחלוטין. התשלום באתר הבזאר מתבצע באמצעות חברת פלאפיי, כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם אינם כלל נשמרים במאגר האתר או החברה. הרכישה מאובטחת לחלוטין.

 

אני בעל עסק ומעוניין לפרסם מוצר באתר הבזאר, למי לפנות ?

אנא פנה למנהל המכירות של האתר, בכתובת אימיל sales@habazar.co.il או טלפון : 055-6655398, 050-8380866